UREDITEV PRODAJNEGA PROSTORA

V obstoječi poslovni stavbi podjetja Gledring je bila v pritličju doslej urejena sprejemna avla, kjer so bili predstavljeni tudi njihovi proizvodi. S spremenjenimi potrebami in ustanovitvijo dodatnega podjetja, ki se ukvarja s prodaja avtomobilske opreme sta se naročnika obrnila na nas, da bi jim pripravili predlog in načrte za preureditev obstoječega prostora v prodano-predstavitveni prostor.

Gledring-klasicna-izvedbaS preureditvijo naj bi se prej enotni prostor razdelil na dva dela. V zadnjem delu naj bi bil po prenovi pisarniški prostor za internetno prodajo, sprednji prostor pa bi služil kot sprejemni in prodajni prostor.

Gledring-moderna-izvedbaV idejnem osnutku smo pripravili različne variante ureditve sprednjega prodajnega prostora. Pri oblikovanju ambienta smo se naslonili na avtomobilski dizajn, z željo, da prodajni prostor že s svojim izgledom nakazuje na prodajni produkt.

Gledring-prodajni-pultNa podlagi idejnega osnutka je bila izbrana varianta s čistimi linijami v kombinaciji bele in črne, barv, ki prevladujeta v celostni podobi podjetij. Opremljenost prostora temelji na čistih linijah, modernih svetlečih materialih, prepoznavnih elementih in uporabi sodobnih predstavitvenih tehnologij.

Gledring-ureditev-prostoraSprejemno prodajni prostor je razdeljen na dva dela in sicer na prodajni del s prodajnim pultom in sprejemni del s sedežno garnituro. Izrabili smo tudi izložbeni prostor za predstavitev izdelkov. Istočasno smo zaprli tudi stopnišče, ki je bilo do slej del vhodnega prostora, s tem da smo ohranili osvetlitev, ki prihaja iz strani stopnišča.

Projekt je vključeval izdelavo idejne zasnove in PZI načrtov ureditve prostora in notranje opreme.

 

Avtorja:Peter Pogačnik in Rafael Draksler
Načrtovanje (IDZ, PZI): 2015
Izvedba: 2016