UREDITEV PRODAJNEGA PROSTORA
V obstoječi poslovni stavbi podjetja Gledring je bila v pritličju doslej urejena sprejemna avla, kjer so bili predstavljeni tudi njihovi proizvodi. S spremenjenimi potrebami in ustanovitvijo dodatnega podjetja, ki se ukvarja s prodaja avtomobilske opreme sta se naročnika obrnila na nas, da bi jim pripravili predlog in načrte za preureditev obstoječega prostora v prodano-predstavitveni prostor.
S preureditvijo naj bi se prej enotni prostor razdelil na dva dela. V zadnjem delu naj bi bil po prenovi pisarniški prostor za internetno prodajo, sprednji prostor pa bi služil kot sprejemni in prodajni prostor.
V idejnem osnutku smo pripravili različne variante ureditve sprednjega prodajnega prostora. Pri oblikovanju ambienta smo se naslonili na avtomobilski dizajn, z željo, da prodajni prostor že s svojim izgledom nakazuje na prodajni produkt.
Na podlagi idejnega osnutka je bila izbrana varianta s čistimi linijami v kombinaciji bele in črne, barv, ki prevladujeta v celostni podobi podjetij. Opremljenost prostora temelji na čistih linijah, modernih svetlečih materialih, prepoznavnih elementih in uporabi sodobnih predstavitvenih tehnologij.
Sprejemno prodajni prostor je razdeljen na dva dela in sicer na prodajni del s prodajnim pultom in sprejemni del s sedežno garnituro. Izrabili smo tudi izložbeni prostor za predstavitev izdelkov. Istočasno smo zaprli tudi stopnišče, ki je bilo do slej del vhodnega prostora, s tem da smo ohranili osvetlitev, ki prihaja iz strani stopnišča.
Projekt je vključeval izdelavo idejne zasnove in PZI načrtov ureditve prostora in notranje opreme.
Avtorja:Peter Pogačnik in Rafael Draksler
Načrtovanje (IDZ, PZI): 2015
Izvedba: 2016